Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 5. tund | Sisukord | 7. tund >> |
6. tund. Rakendus Daisy the Dino II
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- oskan kirjutada lihtsaid programme dinosauruse liigutamiseks.
- oskan programmeerida dinosaurust klassikaaslase kirjeldatud programmi abil
- oskan programmeerimisel tekkinud vigu parandada
- kannan üle eelnevaid teadmisi programmeerimisest uuele rakendusele
- mõistan korduse funktsiooni ning rakendan seda
- kasutab lihtsat when funktsiooni
Teemad:
- Daisy programmeerimine
- Korduse käsklus
- Siis kui käsklus
Mõisted: robot, programm, programmeerimine
Iseseisvad ülesanded:
- Vali dinosauruse liigutamiseks Daisy the Dino mängus väljakutse (challenge) ja tee see läbi.
Mõisted koos seletustega:
Robot - ümberprogrammeeritav isetoimiv masin
Programm - käskude jada, mis on kirja pandud arvutile arusaadavas keeles.
Programmeerimine - programmi kirjapanemine arvuti jaoks
Viited:
- Daisy the Dino. http://www.progetiiger.ee/tool/42/daisy-the-dino
- Daisy the Dinosaur. https://itunes.apple.com/eg/app/daisy-the-dinosaur/id490514278?mt=8
<< 5. tund | Sisukord | 7. tund >> |