Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT
    • Heli
      • Helifailid
      • Pygame.mixer
      • Helitugevuse kontroll
      • Taustamuusika
    • Veel kasulikku
      • Edetabel - faili kirjutamine
      • Graafilises keskkonnas nime küsimine
    • Kuidas arendada ennast iseseisvalt edasi?

Graafilises keskkonnas nime küsimine

See programm siin on aga näidis sellest, kuidas pygames saab küsida kasutajalt nime ja hiljem sisestatud nimi ka ekraanile trükkida.

Selle sama faili .py versiooni saad kätte ka siit: http://math.ut.ee/~kull/sisestus.py

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused