Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT
    • Heli
      • Helifailid
      • Pygame.mixer
      • Helitugevuse kontroll
      • Taustamuusika
    • Veel kasulikku
      • Edetabel - faili kirjutamine
      • Graafilises keskkonnas nime küsimine
    • Kuidas arendada ennast iseseisvalt edasi?

Tausta muusika

Taustamuusikaga on see lugu, et ükskõik kui pika muusikapala ka ei valiks, siis ma ei tea ju tegelikult kunagi ette, kui pikalt mängija minu mängu mängib. Muusika aga võiks mängida kogu aeg, sõltumata programmi kasutuse pikkusest.

Selle probleemi saab aga pygame's lahendada väga kergelt, ainult ühe arvu lisamisega. Nimelt tuleb play() funktsiooni argumendiks panna mistahes negatiivne arv - tavaliselt -1.

Näiteks:

     heli_linnud.play(-1)

Kui aga tahta mingit pala korrata kindel arv korda, näiteks koputuse heli kolm korda, siis tuleb funktsioon play() sisse kirjutada lihtsalt see arv, mitu korda tahetakse helifaili kordamist kuulda.

Näiteks:

     heli_linnud.play(3)
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused