Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT
    • Heli
      • Helifailid
      • Pygame.mixer
      • Helitugevuse kontroll
      • Taustamuusika
    • Veel kasulikku
      • Edetabel - faili kirjutamine
      • Graafilises keskkonnas nime küsimine
    • Kuidas arendada ennast iseseisvalt edasi?

Veel kasulikku

Järgnevate peatükkide alla ma koondasin materjali, mis võiksid olla veel kasulikud sinu mängu jaoks. Kõiksugused tavalised põrkamised ja ajaloendajad ja eludeloendajad oleme juba läbi vaadanud, nendega said tutvuda kursuse jooksul tasapisi valminud ussimängu erinevates etappides. Siin aga annan sulle veel ülevaate sellest, kuidas luua edetabel mängijate tulemustest ja samuti, kuidas näiteks graafilises mängus küsida kasutajalt andmeid.

Huvitavaid avastusi!

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused