4. PyGame: pildid
Piltide lisamiseks aknasse peab eelnevalt laadima pildi ning omistama selle mingile muutujale, seejärel paigutada see aknasse õigesse kohta. Sobivaid pildifailiformaate on palju: jpg, png, gif, bmp jne.
pilt = pygame.image.load("pildifail.png") # Fail asub programmiga samas kaustas ekraan.blit(pilt, (400, 100)) # Sulgudes on pildi koordinaadid
Pildifail võib olla samas kaustas programmifailiga või alamkaustas.
pilt = pygame.image.load("pildid/pildifail.png") # Fail asub alamkaustas "pildid" ekraan.blit(pilt, (400, 100)) # Sulgudes on pildi koordinaadid
Pärast pildi laadimist saab Pygame'ilt küsida, mis on selle pildi mõõtmed ja salvestada need muutujatesse:
laius = pilt.get_width() #leiame pildi laiuse pikslites (täisarv) korgus = pilt.get_height() #leiame pilgi kõrguse pikslites (täisarv)
Lisamaterjalid
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

