3. PyGame: joonistamine
Pygame'is saame aknasse lisada erinevaid geomeetrilisi kujundeid: ringe, ristkülikuid, hulknurke jne. Kujundite lisamiseks kasutame Pygame'i moodulit "draw":
pygame.draw.<kujundi_nimi>(<argumendid>) |
Sõltuvalt kujundist on argumentide nimekiri erinev: ristküliku puhul nõutakse pikkust ja laiust, ringi puhul raadiust jne.
# Aknasse "ekraan" joonistatud roheline ristkülik asukohaga x = 50, y = 50, # laiusega 150, kõrgusega 80, kontuuriga 0 (e. seest üleni täidetud) pygame.draw.rect(ekraan, [ 0 , 225 , 0 ], [ 50 , 50 , 150 , 80 ], 0 ) # Lilla joon punktide (50, 150) ja (300, 200) vahel laiusega 2 pygame.draw.line(ekraan, [ 255 , 0 , 204 ], [ 50 , 150 ], [ 300 , 200 ], 2 ) # Punane ring asukohaga x = 250, y = 90, raadiusega 25, kontuuriga 4 (seest tühi) pygame.draw.circle(ekraan, [ 255 , 0 , 0 ], [ 250 , 90 ], 25 , 4 ) |

Lisamaterjalid
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

