3. PyGame: joonistamine
Pygame'is saame aknasse lisada erinevaid geomeetrilisi kujundeid: ringe, ristkülikuid, hulknurke jne. Kujundite lisamiseks kasutame Pygame'i moodulit "draw":
pygame.draw.<kujundi_nimi>(<argumendid>)
Sõltuvalt kujundist on argumentide nimekiri erinev: ristküliku puhul nõutakse pikkust ja laiust, ringi puhul raadiust jne.
# Aknasse "ekraan" joonistatud roheline ristkülik asukohaga x = 50, y = 50, # laiusega 150, kõrgusega 80, kontuuriga 0 (e. seest üleni täidetud) pygame.draw.rect(ekraan, [0, 225, 0], [50, 50, 150, 80], 0) # Lilla joon punktide (50, 150) ja (300, 200) vahel laiusega 2 pygame.draw.line(ekraan, [255, 0, 204], [50, 150], [300, 200], 2) # Punane ring asukohaga x = 250, y = 90, raadiusega 25, kontuuriga 4 (seest tühi) pygame.draw.circle(ekraan, [255, 0, 0], [250, 90], 25, 4)
Lisamaterjalid
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/