Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Python koolis
EN
Logi sisse

Python koolis

  • Sissejuhatus
  • Teemad
  • PyGame

1. Aken
2. Värvid ja koordinaadid
3. Joonistamine
4. Pildid
5. Tekst
6. Animeerimine
7. Juhtimine klaviatuuriga
8. Juhtimine hiirega
9. Heli
10. Õpetusi

  • ÜLESANDED

10. Veel õpetusi

  • Kursuse "Teeme ise arvutimänge" õpik
  • MOOCi "Programmeerimine maalähedaselt materjalid"
  • TÜ arvutiteaduse instituudi poolt koostatud "Programmeerimise õpik"
  • http://www.greenteapress.com/thinkpython/
  • http://docs.python.org/3/tutorial/
  • http://www.afterhoursprogramming.com/tutorial/Python/Overview/
  • http://www.codecademy.com/tracks/python
  • http://cscircles.cemc.uwaterloo.ca/
  • http://thepythongamebook.com/en:pygame:start
  • http://www.pygame.org/docs/ref/
  • Pygame'i õpetused (näit. https://pygame.org/wiki/tutorials)

Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused