31. Kordamisküsimused 2 (suuline esitlus)
<- eelmine peatükk
järgmine peatükk ->
Märkmete põhjal või ka peast—õpilane esitab vähemalt ühe peatüki materjali kohta lühida (minimaalselt viis minutit) ettekande. Kasutada võib kõiki materjale, ent aega ei ole palju.
- Ettekannet kuulates panevad kaaslased oma märkmetesse kirja selle, mis nende märkmetes ei esinenud või mida ei esinenud ettekandes ning mida seega soovivad kommenteerida.
- Seejärel ettekannet konspekteerinud kaaslased hindavad ja kommenteerivad—tuginedes oma teadmistele ja märkmetele—kõigil on lubatud asutada kõiki materjale. Kommentaarid peavad olema täpsed ja lühidad.
- Kommentaaride aeg on mitmesugustel põhjustel piiratud—oleneb, mitu last kui pika aja jooksul peab oma osa esitletud saama. Kui jagame 45 minutilise koolitunni viieminutilisteks ettekanneteks… siis ideaaljuhul saame kuulata üheksat õpilast… Seega peame hoolega läbi mõtlema teise kordamistunni ajakava. Kui õpilaste suure arvu tõttu ei õnnestu teha ettekandeid, siis peame ilmselt otsustama kirjaliku töö kasuks, mida hindab õpetaja.
- Õpetaja kommenteerib ja toob välja tugevad küljed ning vead.
NB! Kui ei ole üldse õppematerjale lahti teinud, siis tuleb väga piinlik koht õpilasele—kui peaks selguma, et ka parimate materjalidega varustatult ei oska teemast midagi arvata. Antud valikkursuses aga ei ole sellist lugu kunagi ette tulnud—hoidkem seda head traditsiooni!
Variant noorimatele (kuni 12 aastased):
Noorimate osalejate hindamiseks:
- eelmisel kohtumisel valitud teema kohta kirja pandu ja joonistatu kommenteerimine.