30. Kordamisküsimused 1 (märkmete tegemine)
<- eelmine peatükk
järgmine peatükk ->
Kordamisküsimused on nüüd juba läbitud teema-peatükkide pealkirjad—tuleb otsida üles eelmise kordamis-peatüki (vt 16. peatükk) läbimisel tehtud märkmed ja teha neile lisa.
Koostöö on väga oluline, sest materjali on palju:
õpilased jagavad omavahel ära peatükid ning igaüks valmistab ette suulise ettekande oma peatükist.
- Punkte saab täiendavalt juurde siis, kui õpilane oma peatüki teema esitluseks valmistumise kohta esitatud märkmetes ei unusta juhtida tähelepanu ka ohutusele.
- Kordamis-tunnis saavad õpilased esitada küsimusi õpetajale.
- Kui keegi teab vastust, siis saab sõna enne õpetajat.
Kordamise variant noorimatele (kuni 12 aastased):
Leiavad teema, mis oli neile kõige huvitavam või keerukam ja panevad kirja selle selgituse. (Soovitame võtta teemaks midagi, mida 32.peatükis kirjeldatud projektiesitlusel soov näidata. )
Õpetajaga koos arutatakse teema läbi ning arutatu pannakse kirja või esitatakse omakäelise joonisena. Järgmisel kohtumisel lastakse õpilasel seda materjali suuliselt esitleda. Kasutada võib kõiki materjale.
Kõigis vanuserühmades on eesmärgiks valmistuda efektseks esinemiseks 31. ja 32. peatükis kirjeldatavatel esitlustel.