Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Teeme ise arvutimänge
ET
Log in

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
    • Ussimäng
      • Ussimäng 2
      • Ussimäng 3
    • Programmide silumine Thonnyga
    • Tsükkel
      • Topelt tsükkel
      • Mitmekordsed tsüklid
      • Graafika Turtle mooduliga
      • Kombinatsioonid ja permutatsioonid
    • List
      • Listist elemendi välja võtmine
      • Listi elemendi muutmine
      • Listi lisamine 2
      • Listi elemendi kustutamine
      • Listist otsimine
      • Listi sorteerimine
      • Listi kopeerimine
    • Mida õppisid?
    • Tee ise!
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Ussimäng 2

Loodan, et kui graafika käsud välja jätta, siis said ussimängu koodist enam-vähem aru ja vähemalt katse-eksituse meetodil said ussipea ekraanil liikuma.

Kui sa oled piisavalt saanud katsetada ussi liikumist, siis lisa esialgsele koodile veel üks koodilõik. Võrdle koodi uss1 nüüd järgmise koodiga uss2 ja kirjuta puuduvad osad enda koodi juurde. Uuri, mis nüüd teisiti on ja miks uss nüüd just nii käitub?

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment