Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Listi kopeerimine on veidi keerulisem, kui mõne muutuja väärtuse kopeerimine.

Kui tahame, et kopeeritud list oleks eraldi list, mis on muudetav ilma algset mõjutamata, siis peame kasutama rida list2 = list(list1). Selline kirjaviis tekitab list1 sisust uue listi, milles on samad elemendid, mis algses. Väike näide käsurealt:

Tihti võib tekkida eksiarvamus, et sobiks ka kirjutada teine_list = esimene_list, aga see ei vii õige tulemuseni. Nimelt kui me paneme ühe listi esimene_list võrduma listiga teine_list, siis igasugused muudatused kanduvad üle mõlemale - isegi, kui muudame vaid üht neist. See tähendab, et kahe erineva muutujanime taga on tegelikult üks ja sama list.

Järgnev on EBAKORREKTNE näide listi kopeerimisest.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused