Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 7. tund | Sisukord | 9.-10. tund >> |
8. tund. Kordus korduses
Õpitulemused tunni lõpetamisel
Tunni läbimisel:
- koostan programmi kasutades kordust korduses.
- loon Scratchis lendamise mängu.
Teemad
- Kordus korduses
Mõisted
Kordus
Kordus korduses
Lendamine
VAATA SLAIDE SUUREMALT. Printimiseks laadi alla PDF või PPTX formaadis.
Iseseisvad ülesanded
- Loo Scratchi projekt, kus tegelane lendab.
- Tee nii, et taustal liiguvad majad.
- Lisa ka võimalus mängus saada punkte südamete püüdmise eest.
Mõisted
kordus ehk tsükkel on konstruktsioon programmeerimiskeeltes, mis võimaldab ühte koodilõiku korduvalt jooksutada. [2]
Viited
- Scratch. https://scratch.mit.edu/.
- Tsükkel. Vikipeedia, (2018). https://et.wikipedia.org/wiki/Ts%C3%BCkkel.
<< 7. tund | Sisukord | 9.-10. tund >> |