Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 6. tund | Sisukord | 8. tund >> |
7. tund. Testimine
Õpitulemused tunni lõpetamisel
Tunni läbimisel:
- koostan, testin ning täiendan erinevaid Scratchi programme.
Teemad
- Testimine
Mõisted
testimine
Testimine
Siin on 6 poolikut Scratchi programmi. Kuidas neid täiendada?
1) https://scratch.mit.edu/projects/212443202/#editor
- Kuidas teha nii, et kõik tähed ilmuks erineval ajal? Kuidas projekti täiendada?
2) https://scratch.mit.edu/projects/212443336/#editor
- Kuidas teha nii, et laulja liiguks mikrofoni juurde ja kordaks oma laulu? Kuidas projetki täiendada?
3) https://scratch.mit.edu/projects/212443340/#editor
- Kuidas teha nii, et dialoogis rääkiksid tegelased kordamööda? Kuidas projekti täiendada?
4) https://scratch.mit.edu/projects/212443347/#editor
- Kuidas teha nii, et nuppu "JALGPALL" klõpsates avaneks ka vastav taust? Kuidas projekti täiendada?
5) * https://scratch.mit.edu/projects/212443362/#editor
- Kuidas teha nii, et programm ütleks, kas tegemist on õige vastusega? Kuidas projekti täiendada?
6) * https://scratch.mit.edu/projects/212443357/#editor
- Kuidas teha nii, et kui klots liikudes punast värvi puudutab, siis mäng ära lõppeks? KUidas projekti täiendada?
- Kuidas teha nii, et ühe tegelase tegevused saavad alguse kõik ÜHEST rohelise lipu vajutamise tükist.
Iseseisvad ülesanded
Ava järejest projektid, klõpsa "remix" ja iga projekti kohta:
- Selgita, mida see projekt teeb?
- Kirjelda, mida saaks projektis täiendada?
- Paranda projektis tekkinud vead.
- Täienda projekti vähemalt ühe lisaga.
Mõisted
Programm - arvutile arusaadavate käskude kogum.
Testimine - tarkvaraarenduse protsess, mille käigus püütakse hinnata tarkvara kvaliteeti.
Viited
- Scratch https://scratch.mit.edu/.
- Tarkvara testimine. Vikipeedia. https://et.wikipedia.org/wiki/Tarkvara_testimine
<< 6. tund | Sisukord | 8. tund >> |