Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Student Project Results
EN
Logi sisse

Student Project Results

  • Pealeht
  • 2022-05
  • 2021-05
  • 2020-05
  • 2019-06
  • 2018-06
  • 2017-06
  • 2017-01
  • 2016-06
  • 2016-01
  • 2015-06
  • 2015-01
  • 2014-06
  • 2014-01
  • Esita projekt

2018 juuni auhinnad

Bakalaureuse 1. aasta:

I Digitaalne noodikogu https://bitbucket.org/gregoreesmaa/noodid PDF
Gregor Eesmaa, Kristjan Pärn

II Facebook vestlusandmete analüüs ja mind imiteerivad chatbot’id. https://github.com/andreasvija/chat-analysis PDF
Andreas Vija

Bakalaureus:

I Volumentric Fog Rendering https://github.com/SiiMeR/unity-volumetric-fog PDF
Siim Raudsepp

II Nirdizati Training. https://training.nirdizati.org PDF
Stanislav Mõškovski

III Omniscient Debugger for Thonny IDE. https://bitbucket.org/plas/thonny PDF
Alar Leemet

Magister:

I Infinite Procedural Infrastructured World Generation. https://bitbucket.org/AndreasGP/mastersthesis PDF
Andreas Sepp

II Edge Chamfering Algorithm. https://github.com/dianx93/EdgeChamferingDemo PDF
Diana Algma

III Prophecy - automated machine learning and serving. https://prabhant.github.io/AutoML PDF
Denys Kovalenko, Prabhant Singh

Esitatud projektid

Bakalaureuse 1. aasta:

  • B101: Facebook vestlusandmete analüüs ja mind imiteerivad chatbot’id. https://github.com/andreasvija/chat-analysis PDF
    Andreas Vija
  • B102: Digitaalne noodikogu. https://bitbucket.org/gregoreesmaa/noodid/ PDF
    Gregor Eesmaa, Kristjan Pärn

Bakalaureus:

  • B01: Nirdizati Training. https://training.nirdizati.org/ PDF
    Stanislav Mõškovski
  • B02: MovieDiary. https://github.com/kristenkotkas/moviediary PNG
    Kristen Kotkas, Kristjan Hendrik Küngas
  • B03: batoru shiti: the tank game. https://bitbucket.org/rasmus_soome/batoru_shiti_public/src/master/ PDF
    Rasmus Soome, Tambet Viitkar
  • B04: Liiklustestid Android platvormil. https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.sparksoft.liiklustestid&hl=et PDF
    Denis Žadan
  • B05: Omniscient Debugger for Thonny IDE. https://bitbucket.org/plas/thonny PDF
    Alar Leemet
  • B06: Steam Leaderboards. https://github.com/TornOne/SteamLeaderboards PDF
    Ott Adermann
  • B07: AskUT. https://bitbucket.org/htagen/askut PDF
    Hanna Tagen, Kerttu Talts, Carola Kesküla
  • B08: Volumetric Fog Rendering. https://github.com/SiiMeR/unity-volumetric-fog PDF
    Siim Raudsepp
  • B09: Shuriken Way – An Android Puzzle Game. http://kodu.ut.ee/~xaero/shuriken PDF
    Anton Tšugunov
  • B10: Fraktalid virtuaalreaalsuses. https://github.com/Soupstraw/fractalvr PDF
    Joosep Jääger
  • B11: Idufirmade andmete visualiseerimise tööriist. https://github.com/germohn/tarkvaraprojekt PDF
    Madli Urbanik, Germo Hünerson, Helen Hendrikson, Harald Astok

Magister:

  • M01: Pavement mapping using convolutional neural networks. https://drive.google.com/file/d/1bvAmllNxeKth6IcgdvN8qgEMdLxU2OMq/view?usp=sharing PDF
    Liisi Soots
  • M02: Heuristic AI for XiangQi. https://github.com/kaurix02/XiangQiAI PPTX
    Kaur Karus, Mari Liis Velner
  • M03: Edge Chamfering Algorithm. https://github.com/dianx93/EdgeChamferingDemo PDF
    Diana Algma
  • M04: Real-time Cave Destruction Using 3D Voronoi. https://bitbucket.org/Marko_T/real-timecavedestructionusing3dvoronoi/src/master/ PDF
    Marko Täht
  • M05: Infinite Procedural Infrastructured World Generation. https://bitbucket.org/AndreasGP/mastersthesis PDF
    Andreas Sepp
  • M06: A comparison of GDPR compliance evaluation methods. https://github.com/esgdpr/gdpr/wiki/Student-project-contest PDF
    Awais Ur Rehman Abbasi, Eduard Sing
  • M07: The Mysterious Jaak. https://github.com/kopylash/algorithmics-project PDF
    Vladyslav Kopylash, Artem Zaitsev
  • M08: Prophecy - automated machine learning and serving. https://prabhant.github.io/AutoML PDF
    Denys Kovalenko, Prabhant Singh
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo