Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 5. tund | Sisukord | 7. tund >> |
6. tund. Füüsiline keskkond ja kehaasend
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- tean, mida tähendab arvuti väärkasutus.
Teemad:
- Füüsiline keskkond ja õige kehaasend
Mõisted: füüsiline keskkond
Nutitelefoni kasutamine
Vaata animatsiooni nutitelefoni kasutamisest:
https://www.youtube.com/watch?v=4FBMWGGJMbY
Reklaamideta videolingi saad avada siit: http://safeYouTube.net/w/qimd
Sülearvuti kasutamine
Vaata animatsiooni sülearvuti kasutamisest:
https://www.youtube.com/watch?v=ZLwIP8cBaWA
Reklaamideta videolingi saad avada siit: http://safeYouTube.net/w/3imd
Iseseisvad ülesanded:
- Täienda tahvlil olevat õpetaja loodud tabelit tehnika üle- ja väärkasutuse kohta. Mis võiksid olla lahendused?
- Vaata animatsioone. Arutle nähtu üle - mis näitas arvuti väärkasutust? Paku välja lahendusi.
- Koostage rühmatöös mõttekaart “Arvuti kasutamine”.
Mõisted koos seletustega:
füüsiline keskkond - keskkond, mida on näha silmaga ja mida saab tunnetada enda ümber keskkonnas. [1]
Viited:
- Füüsiline õpikeskkond (2017). Vikipeedia.
https://et.wikipedia.org/wiki/F%C3%BC%C3%BCsiline_%C3%B5pikeskkond
<< 5. tund | Sisukord | 7. tund >> |