Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
. tund >> | Digitaalse ohutuse õpik | . tund >> |
Lõpuprojekt
Õpitulemused
Projekti tegemisel:
- kinnistan õpitud digiohutuse teemasid ja mõisteid.
- oskan koostada mängu õpitud teema(de)le.
Teemad:
- arvuti ja nutiseade töövahendina
- internet ja infootsing
- suhtlemine internetis.
Mõisted: tundides 1-30 õpitud mõisted
Iseseisvad ülesanded:
- Leia paariline, kellega soovid luua mängu digiohutuse teemal. Meenutage õpitud teemasid ja märkige need tahvlile. Looge ühisdokument Google Drive's ja pange kirja mängu kavand: teema, mõisted / küsimused ja vastused, vajadusel pildid.
- Sisenege õpetaja loodud ühise kasutajaga LearningApps kontole (vt alloleval pildil avalehte) ja uurige sealseid mängunäiteid. Valige sobiv mäng, mida soovite luua. Alustage mängu tegemist. Abiks juhendid https://koolielu.ee/tools/read/149438
Vajadusel muuda eestikeelseks: ülevalt paremalt noolekese alt (rippmenüü), nagu pildil on näidatud:
3. Jätkake mängu loomist LearningApps keskkonnas.
4.-5. Tutvustage oma mängu kaaslastele, st mängige seda koos klassikaaslastega.
NB! Mängu võib luua muus programmis. Lubatud on ka lauamängu tegemine.
. tund >> | Digitaalse ohutuse õpik | . tund >> |