Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2017/18 kevad
  3. Infotehnoloogia koolis (MTAT.03.149)
EN
Logi sisse

Infotehnoloogia koolis 2017/18 kevad

  • Pealeht
  • 1. Sissejuhatus
  • 2. VABA. Koduülesanne
  • 3. Sotsiaalmeedia. Arengumapp
  • 4. Videotehnoloogia. Ekraanivideod
  • 5. Programmeerimine põhikoolis
  • 6. KOOLIS. Haridustehnoloogia
  • 7. VABA
  • 8. Kikkerid. Küsimused
  • 9. VOSK
  • 10. Robootika gümnaasiumis
  • 11. Interaktiivsed tahvlid (Haridusuuenduskeskus) (27.04)
  • 12. KOOLIS. Tamme kool (04.05)
  • 13. KOOLIS. Huvitera (11.05)
  • 14. - 16. LÕPUESITLUSED (Liivi 2 - 224) (18.05, 25.05, 01.06)
  • Arengumapi küsimused
  • Veebitahvel arengumappidega
  • Kasulikke vahendeid

Arengumapp ja retsenseerimine

Arengumapid

Aine "Infotehnoloogia koolis" läbivaks teemaks on arengumapi koostamine ja arvestus saadakse selle esitamise ja retsensiooni eest. Arengumapp peaks sisaldama arusaadavalt, korrektselt, põhjalikult ja reflekteerivalt esitatult järgnevaid töid:

  1. Õpimapi loomine ja esimene postitus kogemuste, ootuste ja videoga. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar2
  2. Postitus statsionaarse ja mobiilse arvutiklassi võrdluse kohta. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar1
  3. Sotsiaalse tarkvara kasutamise analüüs. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar3
  4. Ekraanivideo. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar4
  5. Scratchi projekt. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar5
  6. Postitus klikkerite kasutamise kohta. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar8
  7. VOSK õpilugu. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar9
  8. Smart interaktiivse tahvli tarkvaraga koostatud fail või sellest ekraanipildid https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar11
  9. Vähemalt kaks koolikülastuste analüüsi (https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar6, https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar12, https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar13)
  10. Kahe kaasõppija digimapi analüüsid.

18., 25. mail ja 1. juunil toimub arengumappide esitlemine. Igas seminaris tuleb esitlemisele ja retsenseerimisele 6 arengumappi.

Arengumapi esitlemine

Arengumapi esitlemiseks tuleb seminaris avada klassi arvutis enda õpimapp ning

  1. näidata ühte väljavalitud nn lemmikteemat. Põhjendada, miks just see osutus lemmikteemaks.
  2. tuua välja, mida te õppisite arengumappi tehes enda kohta.

Aega on arengumapi esitluseks maksimaalselt 5 minutit.

Retsenseerimine ja retsensiooni esitlemine

Retsenseerija ülesandeks on

  1. valida retsenseerimiseks kaks kaastudengi arengumappi, kirjutades oma nime retsenseerija lahtrisse.
  2. leppida kokku argengumapi esitlejaga ja kaasretsenseerijaga aeg, millal soovitakse aregnumappi esitleda ja valik teha retsenseerimise tabelis.
  3. koostada eelnevalt hindamismaatriks, mille alusel aregnumappi hinnata. Maatriksi loomisel ja täitmisel saab kasutada järgmisi vahendeid, aga võite ka ise leida:
    1. https://www.quickrubric.com/
    2. http://rubric-maker.com/
  4. anda ülevaade arengumapi üldmuljest ja tehtud töödest. Palun suhtuda siin positiivselt ning leida asju, mis on hästi õnnestunud ning samuti tuua välja, mida õppisid retsenseeritud arengumapist.
  5. kontrollida, kas on arusaadavalt leitavad kõik nõutud arengumapi tööd ja kas on täidetud korrektselt kõik ülesannete nõuded. Samuti teha nimekiri puudustest, mis vajavad parandamist. Siin saab ka kriitilisemalt suhtuda.
  6. Kirjalik retsensioon peaks olema analüüsiv, sisaldama ükshaaval kõikide blogipostituste analüüsi vastavalt nõuetele ning näiteid nende tõestuseks. Võimalusel koos ekraanipiltidega.
  7. Hindamismaatriks hindepunktidega ja sõnaline retsensioon esitada oma arengumappi vähemalt päev enne retsenseeritud arengumapi esitlust.

Retsensiooni esitlemiseks aega kahe retsenseerija peale kokku maksimaalselt 7 minutit.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused