Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2017/18 kevad
  3. Infotehnoloogia koolis (MTAT.03.149)
EN
Logi sisse

Infotehnoloogia koolis 2017/18 kevad

  • Pealeht
  • 1. Sissejuhatus
  • 2. VABA. Koduülesanne
  • 3. Sotsiaalmeedia. Arengumapp
  • 4. Videotehnoloogia. Ekraanivideod
  • 5. Programmeerimine põhikoolis
  • 6. KOOLIS. Haridustehnoloogia
  • 7. VABA
  • 8. Kikkerid. Küsimused
  • 9. VOSK
  • 10. Robootika gümnaasiumis
  • 11. Interaktiivsed tahvlid (Haridusuuenduskeskus) (27.04)
  • 12. KOOLIS. Tamme kool (04.05)
  • 13. KOOLIS. Huvitera (11.05)
  • 14. - 16. LÕPUESITLUSED (Liivi 2 - 224) (18.05, 25.05, 01.06)
  • Arengumapi küsimused
  • Veebitahvel arengumappidega
  • Kasulikke vahendeid

Infotehnoloogia koolis

Sisu lühikirjeldus

Antakse ülevaade infotehnoloogia kasutamise võimalustest koolis andmete haldamisel, õpetaja igapäevatöös ja ainete õpetamisel.

Kursuse lühilink: http://lingid.ee/itkoolis

Ajakava

  1. 16.02 Sissejuhatus (Tauno, Piret, Merilin)
  2. 23.02 VABA
  3. 02.03 Arengumapp ja sotsiaalmeedia (Piret)
  4. 09.03 Videotehnoloogia ja ekraanivideod (Tauno)
  5. 16.03 Programmeerimine ja robootika põhikoolis (Tauno)
  6. 23.03 KOOLIKÜLASTUS. Tamme Gümnaasium. Haridustehnoloogia
  7. 30.03 VABA
  8. 06.04 Operatsioonisüsteemid (Merilin)
  9. 13.04 VOSK ehk nutiseadmed (Merilin ja Piret)
  10. 20.04 Programmeerimine ja robootika gümnaasiumis. Digispark (Tauno, Alo)
  11. 27.04 Interaktiivsed tahvlid (Merilin ja Piret)
  12. 04.05 KOOLIKÜLASTUS. Tamme Kool. Arvutijuhitav tikkimismasin
  13. 11.05 KOOLIKÜLASTUS. Tartu Erakool. 3D printimine
  14. 18.05 Arengumapi esitlused (Merilin ja Piret)
  15. 25.05 Arengumapi esitlused (Merilin)
  16. 01.06 Arengumapi esitlused (Piret)

Kursuse läbinud õppur

  1. Suudab kirjeldada infotehnoloogia (IT) kasutamisvõimalusi õpilase, õpetaja ja kooli administratsiooni töös ning huvitegevuses.
  2. Tunneb ja oskab käsitseda koolidele kättesaadavaid arvuti lisaseadmeid (skänner, dataprojektor, digifotoaparaat, digivideokaamera) ning nendega seotud tarkvara.
  3. Suudab kirjeldada IT kasutusvõimalusi erinevate õppeprotsesside korral klassis ja iseseisval õppimisel.
  4. Suudab klassifitseerida õpitarkvara pakette.
  5. Oskab üld- ja õpitarkavara paketti uurides planeerida selle kasutamist õppetöös, oskab hinnata paketi tugevaid ja nõrku külgi.
  6. Osaleb edukalt õppurina veebipõhises õpikeskkonnas.
  7. Orienteerub IT-alases kooliga seotud normdokumentatsioonis, leiab vastavad dokumendid vajadusel veebist.
  8. Omab isiklikku seisukohta IT haldamisel koolis (arvutite paigutus, juurepääs, õigused, kohustused, jne.)
  9. Kasutab infotehnoloogiaga seotud termineid eesti keeles korrektselt.

Kursusel arvestuse saamiseks tuleb

  1. esitada digitaalne arengumapp, milles on kõikide teemade kohta arutelu, praktikumide jooksvad ülesanded ja mida õpiti ning mida õpti teistelt nende teemade kohta;
  2. esitleda oma arengumappi lõpuseminaris ja retsenseerida ühe kaasõppija arengumappi;
  3. osaleda vähemalt 2 koolikülastusel ja esitada nende kohta refleksioon digitaalses arengumapis.

Läbiviijad

  • Piret Luik (piret.luik@ut.ee)
  • Tauno Palts (tauno.palts@ut.ee)
  • Merilin Säde (merilin.sade@ut.ee)
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused