Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2017/18 kevad
  3. Infotehnoloogia koolis (MTAT.03.149)
EN
Logi sisse

Infotehnoloogia koolis 2017/18 kevad

  • Pealeht
  • 1. Sissejuhatus
  • 2. VABA. Koduülesanne
  • 3. Sotsiaalmeedia. Arengumapp
  • 4. Videotehnoloogia. Ekraanivideod
  • 5. Programmeerimine põhikoolis
  • 6. KOOLIS. Haridustehnoloogia
  • 7. VABA
  • 8. Kikkerid. Küsimused
  • 9. VOSK
  • 10. Robootika gümnaasiumis
  • 11. Interaktiivsed tahvlid (Haridusuuenduskeskus) (27.04)
  • 12. KOOLIS. Tamme kool (04.05)
  • 13. KOOLIS. Huvitera (11.05)
  • 14. - 16. LÕPUESITLUSED (Liivi 2 - 224) (18.05, 25.05, 01.06)
  • Arengumapi küsimused
  • Veebitahvel arengumappidega
  • Kasulikke vahendeid

1. Sissejuhatus

1. loengu slaidid

Ülesanne 1. Avaküsitlus

Täita ära avaküsitlus http://lingid.ee/itkooliskysitlus

Ülesanne 2. Koolikülastuse valimine

Valige koolikülastuseks sobivad ajad:

https://doodle.com/poll/dhr4u9yk8ngdfs5b

NB Märkida kindlasti, kas 13. aprillil kell 14.30 sobiks.

Ülesanne 3. Infotehnoloogia koolis

Analüüsi mobiilse ja statsionaarse arvutiklassi eeliseid ja probleeme õpetaja vaatekohast. Too palun kummagi lahenduse korral välja, mis meetodite, sihtrühma, ainete korral oleks üks eelistatum ja millal teine. Põhjenda oma arvamust. Kui koolis oleks vaid mobiilne arvutiklass, milliseid probleeme tekiks; kui oleks vaid statsionaarne arvutiklass, milliseid probleeme siis tekiks. Miks? Kui saaksid olla koolis otsustaja, millist lahendust koolile arvutiklasside osas soovitaksid? Esita ülesanne oma digitaalsesse õpimappi.

Abiks on HITSA materjal: SOOVITUSED MOBIILSE JA STATSIONAARSE TÖÖKOHA NING ÕPPERUUMIDE VARUSTAMISEKS TEHNOLOOGIAGA

https://www.mentimeter.com/s/643a4260571a693751ca2b13bc218038/b8d9ad33450e

Ülesanne 4. IT õppekavas

Valige Riigiteatajas PRÕK või GRÕK ja pange kirja:

  • Kuidas on normeeritud infotehnoloogia kasutamine?
  • Milline on IT-oskuste tase, millega on võimalik lõpetada antud õppekava?
  • Milline on õpetaja IT-oskuste tase?
  • Mida tuleks õppakavas muuta?
    • Millised peaksid olema õpiväljundid?
    • Millised peaksid olema tänapäeva õpilase IT-alaste oskuste tase?
    • Millised peaksid olema õpetaja IT-alaste oskuste tase?
    • …
  • Kõige olulisem mõte pange kirja siia https://www.tricider.com/admin/2TEJIQXXDUF/AOHm3SBErrT

Koduülesanne

23. veebruari asemel on vaja sooritada kodune ülesanne, mille leiad 23. veebruari seminari materjalidest või sissejuhatava loengu 21. ja 22. slaididelt. Kui teil tekib muresid arengumapi loomisega, siis kirjutage need julgelt siia.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused