Mida õppisid
Vaatame veelkord selle nädala teemad üle. Sa õppisid:
- kuidas panna arvuti otsuseid tegema?
- kuidas töötab If-elif-else konstruktsioon?
- kuidas kontrollida mitut tingimust korraga?
- kuidas kombineerida mitme tingimuse kontrolli ühes if-lauses and ja or ja not abil?
- mis on tsükkel?
- kuidas töötab for-tsükkel?
- mis on list?
- mida teeb range() funktsioon?
- kuidas range() funktsiooni abil arvude vahemikke luua?
- et range() funktsioon algab alati nullist
- et range() funktsioon lõpeb alati ühe võrra enne kui näitab arv sulgude sees
- kuidas range() funktsiooni abil üle mitme elemendi hüpata?
- mida teha siis, kui tsükkel jääb lõputult tööle?
- kuidas programmeerida ajamõõtjat?
- kuidas ja milleks kasutatakse while-tsüklit?
- kuidas tsüklit katkestada lõplikult?
- kuidas jätta mõned tsükli kordused vahele?
- kuidas ja milleks kommentaare programmi lisatakse?
- et kommentaarid on programmeerija enda jaoks (kahe nädala pärast ei mäleta enam, miks just sellise koodi kirjutasin)
- ka programmikoodi võib nö välja kommenteerida vigade leidmise eesmärgil
- kuidas kavandada mängu?
- mis on plokkskeem?
