Avaleht
See veebileht on loodud, et toetada ja inspireerida programmeerimise õpetajaid ülesannete genereerimisel.
Veebilehele on kogutud erinevad kursusest "Programmeerimine" lähtuvad ülesannete tüübid ja näited, mis on jagatud 11 kategooriasse, mis omakorda on jagatud kolme suurde gruppi.
Grupeeritus on õpetajale sihiks, et õppematerjalide komplekteerimise tulemusel saaks harjutada ja kontrollida erinevaid õppeprotsessi kognitiivseid tasemeid.
Tea ja mõista sisaldab baasteadmiste tundmist ning nende põhjal koodi mõistmist.
Rakenda ja analüüsi eeldab oskust teadmisi praktikas rakendada etteantud piirides ja juhiste järgi.
- Rakenda ja analüüsi kategooriad:
Sünteesi ja hinda vajab sügavamat teadmist ja/või suuremat loomingulisust baasteadmiste rakendamiseks.
- Sünteesi ja hinda kategooriad:
Märgitud jaotus ei ole kindlasti lõplik ning ülesande kategooriasse/gruppi paigutumine sõltub konkreetsest püstitusest.
Eraldi leht on soovitustega, kust leiab mõtteid ja näpunäiteid pakutud kategooriatega hindelise töö koostamiseks ja läbiviimiseks.
Osad ülesannete tüübid ei ole autori looming, need on märgitud ülaindeksis numbriga, millele vastava artikli leiab viidete alamlehelt.
Veebileht on loodud osana Ruth Schihalejevi magistritööst "Õppeprotsessi kognitiivsetele tasemetele vastavad ülesanded gümnaasiumi kursusel „Programmeerimine“", mille juhendaja on Tauno Palts.
Töö on kaitstud Tartu Ülikoolis matemaatika- ja informaatikaõpetaja erialal juunis 2021. Valminud magistritööga on võimalik tutvuda Tartu Ülikooli repositooriumis DSpace.