Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Types of programming tasks
ET
Log in

Types of programming tasks

  • Avaleht
  • Tea ja mõista
  • Rakenda ja analüüsi
  • Sünteesi ja hinda

Silu
Rakenda
Modelleeri ja projekteeri
Uuenda

  • Soovitused kontrolltööks
  • Kasutatud materjalid
  • Autorid

Modelleeri ja projekteeri

Kirjeldus: Koosta abstraktne lahendus või kavanda lahenduse struktuur.
Lahenduskeskkond: Lahendatakse arvutit jt abivahendeid kasutamata.

Ülesanded:
Näiteülesande nägemiseks/peitmiseks klikka tüübile.

  • Kirjuta lahendus pseudokoodi või plokkskeemina.
  • Koosta plokkskeem ülesandele, mis leiab etteantud järjendist ebasobiva elemendi (ebasobilik algab a-tähega).
  • Kavanda programm ehk kirjuta ise koodi kirjutamise juhis, mis vastab tingimustele.
  • Kirjelda programmi tööpõhimõtet, mis leiab otsitava elemendi asukohad etteantud järjendis. Kasuta lahenduses tsüklit.
    Algne järjend: ['o', 'm', 'p', 'm', 'm', 'n', 'p', 'm', 'o', 'p', 'n']
    Sisesta otsitav: m
    Asukohad: [1, 3, 4, 7]
  • Jaga suurem ülesanne osadeks.

Siin on vaja õpilasel ise ülesande algoritm kujundada, kuid Teosta puhul peab õpilane kirjutama etteantud algoritmi/juhise järgi ainult programmi koodi.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment