Modelleeri ja projekteeri
Kirjeldus: Koosta abstraktne lahendus või kavanda lahenduse struktuur.
Lahenduskeskkond: Lahendatakse arvutit jt abivahendeid kasutamata.
Ülesanded:
Näiteülesande nägemiseks/peitmiseks klikka tüübile.
- Koosta plokkskeem ülesandele, mis leiab etteantud järjendist ebasobiva elemendi (ebasobilik algab a-tähega).
- Kirjelda programmi tööpõhimõtet, mis leiab otsitava elemendi asukohad etteantud järjendis. Kasuta lahenduses tsüklit.
Algne järjend: ['o', 'm', 'p', 'm', 'm', 'n', 'p', 'm', 'o', 'p', 'n'] Sisesta otsitav: m Asukohad: [1, 3, 4, 7]
- Jaga suurem ülesanne osadeks.
- Kirjelda programmi tööpõhimõtet, mis leiab otsitava elemendi asukohad etteantud järjendis. Kasuta lahenduses tsüklit.
Siin on vaja õpilasel ise ülesande algoritm kujundada, kuid Teosta puhul peab õpilane kirjutama etteantud algoritmi/juhise järgi ainult programmi koodi.