Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2022/23 sügis
  3. Arvutimängude loomine ja disain (MTAT.03.263)
EN
Logi sisse

Arvutimängude loomine ja disain 2022/23 sügis

  • Main
  • Lectures
    • Homework-1
    • Homework-2
    • Homework-3
  • Labs
    • Lab1 Introduction to Unity
    • Lab2 Space Game part 1
    • Lab3 Space Game part 2
    • Lab4 Unity Components
    • Lab5 Project Setup
    • Lab6 Tower Defence
    • Lab7 Tower Defence GUI & Buildings
    • Lab8 Tower Defence Content
    • Lab9 Blender Tree
    • Lab10 Sounds
    • Lab11 Animations
    • Lab12 Level Design
    • Lab13 Editor Extensions
    • Lab14 Lighting
    • Lab15 Procedural Generation
  • Projects
    • Design Document
    • Peer Review
  • Links

Homework 3 - Game Mechanics

Watch a video: Good Game Design is like a Magic Trick
https://www.gdcvault.com/play/1024959/Good-Game-Design-is-like

Create a mockup drawing for one of your game idea.
Add the following things to your drawing:

  1. Functional space of your game
  2. Most important objects in your game (4-7 objects)
  3. Operative actions and decisions (3-7 actions)

Describe each element on your drawing.
Make a state diagram about one object (4-7 states).

Submit one well-formatted PDF document!

3. Homework 3
Sellele ülesandele ei saa enam lahendusi esitada.
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused