Interaktiivsed tahvlid: SMART
Seminariülesanne. Interaktiivse esitluse loomine
- Avage töölaualt SMART Notebook 18.
- Avanenud aknas vali Loo uus fail.
I Slaidi sisu loomine
- Tutvu põgusalt selle programmi funktsionaalsustega.
- Proovi luua uusi lehti ja uuri pildi galeriid vaadates õppeaine spetsiifilisi pilte.
- Lisa uus leht vajutades nupule .
- Lisa slaidile taust klikkides ikoonile
-->
Galerii põhikomponendid-->
Adminsistreerimine ja hindamine-->
Pabertaustad-->
Taustad ja teemad. Slaidile võib tausta valida ka arvutist või vastavate õigustega piltide hulgast internetist. Selleks tee paremklikk slaidil ja rippmenüüst vali Määra Tausta täidis...-->
Pilditäidis-->
Sirvi. - Lisa slaidile oma õpetava õppeainega seoses pilt galeriist (Galerii põhikomponendid)
-->
sirvi erinevate õppeainete pilte. - Lisa slaidile ka 3D objekt oma tunniga seoses samuti galeriist. Kui vastavat objekti ei leidnud, siis otsi Trimble 3D Warehouse võimalusi kasutades 3D objekt.
II Interaktiivse tegevuse lisamine
- I võimalus: klõpsa SMART Lab ikoonil .
- Vali tegevus, mida sooviksid slaidile lisada ja koosta tegevus.
- II võimalus: lisa slaidile objektid, mida soovid kasutada tegevuses/mängus. Näiteks saab luua sobitamismänge, memoriini. Täpsemalt võib vaadata siit või siit.
- Sobitamismängu loomine
- Lisa slaidile pilt, millele õpilane peaks lohistama sobivaid/"õigeid" pilte. Näiteks tahetakse luua mängu, kus number kahe peale peaks õpilane oskama lohistada kõik sellised pildid, kus on kaks objekti.
- Lisa slaidile "õiged" pildid, mis on aktsepteeritavad, kui õpilane lohistab need vastava pildi peale ja "valed" pildid, mis ei ole sobivad, kui õpilane lohistab neid pildi peale.
- Klõpsa pildile, kuhu peaks õpilane "õigeid" pilte lohistama
-->
klõpsa Lisamoodulid ikoonil vasakus menüüs-->
Redigeeri. - Lohista aktsepteeritavad pildid ülesmisse kasti vasakus menüüs ja mittesobivad pildid alumisse kasti.
- Lisa sobiv taustapilt.
- Klõpsa Valmis.
- Sobitamismängu loomine
III Esitluse loomine
- Hakka koostama esitlust ühe enda eriala õppeaine tunni kohta.
- Esitluses peab olema vähemalt viis slaidi, millest kolm on seotud tegevustega, mida õpilased saavad tahvliga sooritada. Kasuta vähemalt kahte erinevat tegevust. Kaks slaidi peavad olema sisustatud tunni teemale vastava sisuga (näiteks mõiste või teema, mille kohta on esitluses tegevusülesanne).
- Notebooki fail esita oma digimapis.
Puudujatöö (tähtaeg 29. märts)
Need, kes puudusid peavad tegema sama ülesande - koostama Notebooki programmi kasutades interaktiivset esitlust. Selleks tuleb alla laadida 18 Notebooki prooviversioon. Tehtud fail tuleb esitada oma digimapis (kui faili ei saa üles laadida, siis võib ka pildi teha lahendusest)