Infotehnoloogia koolis
Sisu lühikirjeldus
Eesmärk: Saada ülevaade infotehnoloogia kasutamise võimalustest koolis õpetaja igapäevatöös.
Kursuse läbinud õppur
- Kirjeldab infotehnoloogia (IT) kasutamisvõimalusi õppeprotsessis oma digitaalses arengumapis.
- On tutvunud ja oskab algtasemel käsitleda koolides kasutatavaid arvuti lisaseadmeid (nutivahendid, 3D printer, tikkimismasin, programmeeritav freespink, robootikavahendid, interaktiivne tahvel)
- Analüüsib IT kasutusvõimalusi erinevates kooliastmetes oma digitaalses arengumapis.
- Omab isiklikku seisukohta IT vahendite haldamise kohta koolis.
- Kasutab ITga seotud termineid eesti keeles korrektselt.
- Analüüsib enda õppimist digitaalses arengumapis.
- Analüüsib haridustehnoloogi tööd ja hindab enda sobivust haridustehnoloogiks.
Kursusel arvestuse saamiseks tuleb
- esitada digitaalne arengumapp, milles on kõikide teemade kohta arutelu, praktikumide jooksvad ülesanded ja mida õpiti ning mida õpti teistelt nende teemade kohta;
- esitleda oma arengumappi lõpuseminaris ja retsenseerida ühe kaasõppija arengumappi;
- osaleda kahel koolikülastusel ja esitada nende kohta refleksioon ning haridustehnoloogi töö analüüs digitaalses arengumapis.
Endale võite salvestada iseseisvate tööde checklisti ning hakata tehtud töid märkima.
Läbiviijad
- Piret Luik (piret.luik@ut.ee)
- Tauno Palts (tauno.palts@ut.ee)
- Merilin Säde (merilin.sade@ut.ee)