Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2018/19 sügis
  3. Arvutimängude loomine ja disain (MTAT.03.263)
EN
Logi sisse

Arvutimängude loomine ja disain 2018/19 sügis

  • Main
  • Lectures
    • Homework 1
    • Homework 2
    • Homework 3
  • Labs
    • Lab1 Introduction to Unity
    • Lab2 Unity Components
    • Lab3 & 4 Space Game
    • Lab5 Project Setup
    • Lab6 Tower Defence
    • Lab7 Tower Defence GUI & Buildings
    • Lab8 Tower Defence Content
    • Lab9 Blender Tree
    • Lab10 Sounds
    • Lab11 Animations
    • Lab12 Level Design
    • Lab13 Editor Extensions
    • Lab14 Lighting
    • Lab15 Procedural Generation
  • Projects
    • Design Document
  • Links

Homework 2 - Mechanics

Watch the presentation: How to Make an Original F2P Game

Write down the following things:

  1. Describe your game loop.
  2. Create a mockup drawing containing following things:
    1. Functional space of your game
    2. Most important objects in your game (4-7 objects)
    3. Operative actions of your game (3-7 actions
  3. Describe each element on your drawing. (Descriptions can be added to the original drawing with arrows)
  4. Make a state diagram about one object (4-7 states)

Submit one well-formated PDF document! You can use any tool for your drawings eg. Google Drawing or pen and paper.

2. Lecture 2 - Mechanics
Sellele ülesandele ei saa enam lahendusi esitada.
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused