Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Teeme ise arvutimänge
ET
Log in

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
    • Funktsioonid
      • Funktsiooni välja kutsumine
      • Funktsiooni argumendid
      • Funktsiooni töö tulemuse tagastamine
      • Lokaalsed ja globaalsed muutujad
    • Objektid
      • Objekti loomine
      • Objekti algväärtustamine
      • self
      • Miks on objektid head?
      • Näide
    • Mida õppisid?
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Mida õppisid?

Selle nädalaga sai vast tiir peale tehtud kõigele vajalikule, et järgmine nädal asuda graafika kallale, et juba vingemaid mänge tegama saaks hakata. See nädal õppisid:

  • funktsioonide loomist
  • funktsioonide kasutamist
  • funktsioonide välja kutsumist
  • kuidas anda funktsioonile infot (argumente)?
  • kuidas saada funktsiooni käest töö tulemus tagasi?
  • mis vahe on lokaalsetel ja globaalsetel muutujatel?
  • kuidas globaalset muutujat funktsiooni sees muuta?
  • mis on objektid?
  • kuidas objekte luuakse?
  • mis asjad on atribuudid ja meetodid?
  • mis asi on klass?
  • klassi defineerima
  • mis nähtus on polümorfism?
  • kuidas luua alamklasse?
  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment