Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 5. tund | Sisukord | 7. tund >> |
6. tund. Informatsiooni otsimine ja kriitiline hindamine
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- oskan kasutada internetiotsingut;
- tean internetis leiduva info kriitilise hindamise tähtsust.
Teemad:
- internetiotsing,
- leiduva info kriitiline hindamine.
Mõisted: infootsing, otsimootor ehk otsingumootor.
Vaata esitlust veebisisu kriitilise hindamise kohta ja täida esitluses olev ülesanne
Paaristöö
Jagunege paaridesse
- Otsige infot Eesti riigi sümboolika kohta. Vajadusel teostage otsing Google`i otsinguvõimalustega. Hinda leiduvat infot kriitiliselt.
- Koostage leitud info põhjal plakat "Meie riigi sümboolika". Plakatile lisage kindlasti ka allikad, kust materjali leidsite.
- Valmistuge valminud plakati esitlemiseks kaaslastele.
Plakati loomisel võib kasutada keskkonda https://www.postermywall.com/ või https://www.smore.com/, juhend PosterMyWall kasutamiseks https://oppematerjalidtg.wordpress.com/media-video-ja-heli/pilditootlus/poster-my-wall/ ja Smore kasutamiseks https://koolielu.ee/tools/read/340900.
Abiks ülesande täitmisel
Lisaülesanne
Koostage plakat oma kodukoha sümboolikast.
Mõisted koos seletustega:
infootsing - Infootsing on tegevused talletatud andmetest informatsiooni saamiseks etteantud teemal. Infootsing üldises tähenduses on informatsiooni hankimine mistahes viisil mingi probleemi lahendamiseks, otsuse vastuvõtmiseks või muul eesmärgil kõigist kättesaadavatest infoallikatest ja -kanalitest.[1]
otsimootor ehk otsingumootor - arvutiprogramm, mille väljundi abil saab veebis infot kiiremini leida.[2]
Viited:
- Infootsing (2017). Vikipeedia. https://et.wikipedia.org/wiki/Infootsing
- Otsingumootor (2017). Vikipeedia. https://et.wikipedia.org/wiki/Otsingumootor
<< 5. tund | Sisukord | 7. tund >> |