LTAT.03.025 Programmeerimine keeles C++ (6 EAP)
Õpiväljundid
Pärast kursuse läbimist üliõpilane
- on tutvunud kaasaegse C++ (C++17 ja uuem) süntaksi ja võimalustega
- saab aru ja on võimeline töötama viitade ja viidetega
- oskab selgitada objektorienteeritud paradigma põhimõisteid ning analüüsida vastavaid programme
- on võimeline koostama, siluma ja dokumenteerima lihtsamaid programme C++ keeles
- on tutvunud erinevate töövahenditega ja keskkondadega
Vorm
Kursus toimub ümberpööratud klassiruumi vormis, kus enne igat praktikumi tuleb õppematerjalist läbi lugeda vastav teema, vaadata video(d) ja alustada koduülesannete lahendamist. Praktikumis vaadatakse üle peamised mured ning lahendatakse lisaks harjutusülesandeid.
- Praktikumid - kokku 6 rühma
- Loengud - videoloengud
- Konsultatsioon: ülenädalati zoomis (aadress Moodles)
- Aine pealeht Moodle'is: https://moodle.ut.ee/course/view.php?id=12520
Praktikumid (2025 kevad)
- Rühm 1: Kolmapäev 10.15–12.00 Delta ruum 2034 Karolin Laud (arvutitehnika)
- Rühm 2: Kolmapäev 10.15–12.00 W. Ostwaldi 1-A204 Sander Saarpere (arvutitehnika)
- Rühm 3: Neljapäev 10.15–12.00 W. Ostwaldi 1-A204 Karmen Laud (arvutitehnika)
- Rühm 4: Neljapäev 10.15–12.00 Delta ruum 2005 Aksel Martin Muru
- Rühm 5: Neljapäev 10.15–12.00 Delta ruum 2030 Kerdo Kurs (edasijõudnud)
- Rühm 6: Kolmapäev 10.15–12.00 Delta ruum 2005 Joosep Orasmäe
- Kodutööde esitamise tähtaeg:
- neljapäeva õhtuks kell 23.59
Aine sooritamiseks tuleb
- Lahendada praktikumi- ja kodutööd
- Sooritada 2 kontrolltööd
- Realiseerida projekt - lävend 5 punkti
Ajakava
Hindamine
Aeg | Alampiir | Max | Kommentaar | |
---|---|---|---|---|
Kodutöö+praktikum | 1.-16. nädal | 36 | max 3p ühest kodutööst ja praktikumist (kokku 12 tööd) | |
Projekt | 7.-15. nädal | 5 | 14 | Kahes osas (5 + 9) sh esitlus 16. nädalal 3 punkti |
1. kontrolltöö | 7. nädal | 25 | ||
2. kontrolltöö | 15. nädal | 25 | ||
Lisaülesanded | 10 |
* Kontrolltöid saab teist korda sooritada juunis sessiooni ajal
- Kodutööd on individuaalsed ning kodutöö autor kinnitab kodutööd esitades, et lahendused on tema looming. Selge rühmatöö tunnustega lahenduse esitaja ei saa ühtegi punkti. Teisel katsel rakendatakse rangemaid meetmeid.