Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2018/19 kevad
  3. Programmeerimismustrid arvutimängudes (MTAT.03.315)
EN
Logi sisse

Programmeerimismustrid arvutimängudes 2018/19 kevad

  • Main
  • Schedule
  • Links

Practice sessions

  • 14.02: Introduction to Patterns in Game Development (slides)
  • 21.02: Command (slides)
  • 28.02: Command (continued)
  • 07.03: Flyweight and Decorator (slides)
  • 14.03: State (slides)
  • 21.03: Strategy and Type Object (slides)
  • 28.03: Observer (slides)
  • 04.04: Singleton (slides)
  • 11.04: Service Locator (slides)
  • 18.04: Prototype (slides)
  • 25.04: Factory (slides)
  • 02.05: Object Pool (slides)
  • 09.05: Builder (slides)
  • 16.05: Seminar
  • 23.05: Exam
  • 30.05: TBA(Data oriented approach / Cache line optimization / Guest lecture / Bonus point presentations)
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused