2. rühmatöö
Rühmatöö põhiline ülesanne on koostöös kaaslasega kinnistada 7. - 10. praktikumi (aga ka eelnevate praktikumide) materjali.
Rühmatööna tuleb teha 2-liikmelistes rühmades programm. Rühmad võivad, aga ei pruugi, olla samad, mis olid 1. rühmatöös. Kõik liikmed peavad olema ühest praktikumirühmast.
Hindamisel peab ülesande lahendust kaitsma juhuslikult valitud rühmaliige. Lahenduse hinne määratakse valemiga L*S, kus L on lahenduse korrektsus (kuni 5 punkti) ning S arv lõigust [0,5..1], mis näitab valitud rühma liikme selgituste adekvaatsust. Kõik kohalolevad rühmaliikmed saavad lahenduse eest tavaliselt võrdse hinde. Kui rühmaliikmete panus on väga erinev, siis võib hinne olla ka erinev.
Esitamine toimub 11. (N 02.05) ja 12. (N 16.05) praktikumi ajal! (Kontrolltööd ei ole numeratsiooni arvatud.)
Programm peab vastama järgmistele tingimustele.
- Programm käsitleb mingit (inimlikku) tegevust, näiteks mängimist, kliendile vastamist vm. Temaatika võib, aga ei pruugi, olla sama, mis 1. rühmatöös.
- Suhtlemine kasutajaga peab olema realiseeritud graafilise kasutajaliidese abil. Programm peab töötlema nii hiire kui ka klaviatuuriga tekitatud sündmusi.
- Programmi akna suurust muutes peab kuvatu mõistlikult muutuma.
- Erinditöötluse abil tagada, et toimuks mõistlik reageerimine (vähemalt mõnedele) kasutaja ekslikele tegevustele (nt. sisestustele).
- Programm peab mingid andmed kirjutama faili ja neid failist ka lugema. Näiteks võib tekitada logifaili ja selle põhjal korraldada käikude tagasivõtmise.
- Programm peab koosnema mitmest klassist (sh. peaklass).
- Programm peaks olema kasutatav ilma eriliste eelteadmisteta. Küsimused peavad vajaliku info andma. Hea oleks, kui programm käivitamisel annab vajaliku üldtutvustava lühiinfo.
- Programm peab olema mõistlikult kommenteeritud.
- Programm peab olema rühmaliikmete endi kirjutatud.