Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2017/18 kevad
  3. Programmeerimismustrid arvutimängudes (MTAT.03.315)
EN
Logi sisse

Programmeerimismustrid arvutimängudes 2017/18 kevad

  • Main
  • Schedule
  • Links

Practice sessions

  • 15.02: Introduction to Patterns in Game Development (slides)
  • 22.02: Command (slides)
  • 01.03: Command (continued)
  • 08.03: Flyweight and Decorator (slides)
  • 15.03: State (slides)
  • 22.03: State
  • 29.03: Observer (slides)
  • 05.03: Singleton (slides)
  • 12.04: Service Locator (slides)
  • 19.04: Factory and Prototype (slides)
  • 20.04 - 22.04: Ludum Dare (Optional bonus credits)
  • 26.04: Essay Seminar
  • 03.05: Builder (slides and project info)
  • 10.05: Object Pool (slides)
  • 17.05: Type Object
  • 24.05: Project Consultation
  • 31.05: Project Presentations
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo