Institute of Computer Science
  1. Courses
  2. 2017/18 spring
  3. Information Technology in School (MTAT.03.149)
ET
Log in

Information Technology in School 2017/18 spring

  • Pealeht
  • 1. Sissejuhatus
  • 2. VABA. Koduülesanne
  • 3. Sotsiaalmeedia. Arengumapp
  • 4. Videotehnoloogia. Ekraanivideod
  • 5. Programmeerimine põhikoolis
  • 6. KOOLIS. Haridustehnoloogia
  • 7. VABA
  • 8. Kikkerid. Küsimused
  • 9. VOSK
  • 10. Robootika gümnaasiumis
  • 11. Interaktiivsed tahvlid (Haridusuuenduskeskus) (27.04)
  • 12. KOOLIS. Tamme kool (04.05)
  • 13. KOOLIS. Huvitera (11.05)
  • 14. - 16. LÕPUESITLUSED (Liivi 2 - 224) (18.05, 25.05, 01.06)
  • Arengumapi küsimused
  • Veebitahvel arengumappidega
  • Kasulikke vahendeid

Arengumapp ja retsenseerimine

Arengumapid

Aine "Infotehnoloogia koolis" läbivaks teemaks on arengumapi koostamine ja arvestus saadakse selle esitamise ja retsensiooni eest. Arengumapp peaks sisaldama arusaadavalt, korrektselt, põhjalikult ja reflekteerivalt esitatult järgnevaid töid:

  1. Õpimapi loomine ja esimene postitus kogemuste, ootuste ja videoga. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar2
  2. Postitus statsionaarse ja mobiilse arvutiklassi võrdluse kohta. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar1
  3. Sotsiaalse tarkvara kasutamise analüüs. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar3
  4. Ekraanivideo. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar4
  5. Scratchi projekt. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar5
  6. Postitus klikkerite kasutamise kohta. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar8
  7. VOSK õpilugu. https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar9
  8. Smart interaktiivse tahvli tarkvaraga koostatud fail või sellest ekraanipildid https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar11
  9. Vähemalt kaks koolikülastuste analüüsi (https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar6, https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar12, https://courses.cs.ut.ee/2018/itkoolis/Main/Seminar13)
  10. Kahe kaasõppija digimapi analüüsid.

18., 25. mail ja 1. juunil toimub arengumappide esitlemine. Igas seminaris tuleb esitlemisele ja retsenseerimisele 6 arengumappi.

Arengumapi esitlemine

Arengumapi esitlemiseks tuleb seminaris avada klassi arvutis enda õpimapp ning

  1. näidata ühte väljavalitud nn lemmikteemat. Põhjendada, miks just see osutus lemmikteemaks.
  2. tuua välja, mida te õppisite arengumappi tehes enda kohta.

Aega on arengumapi esitluseks maksimaalselt 5 minutit.

Retsenseerimine ja retsensiooni esitlemine

Retsenseerija ülesandeks on

  1. valida retsenseerimiseks kaks kaastudengi arengumappi, kirjutades oma nime retsenseerija lahtrisse.
  2. leppida kokku argengumapi esitlejaga ja kaasretsenseerijaga aeg, millal soovitakse aregnumappi esitleda ja valik teha retsenseerimise tabelis.
  3. koostada eelnevalt hindamismaatriks, mille alusel aregnumappi hinnata. Maatriksi loomisel ja täitmisel saab kasutada järgmisi vahendeid, aga võite ka ise leida:
    1. https://www.quickrubric.com/
    2. http://rubric-maker.com/
  4. anda ülevaade arengumapi üldmuljest ja tehtud töödest. Palun suhtuda siin positiivselt ning leida asju, mis on hästi õnnestunud ning samuti tuua välja, mida õppisid retsenseeritud arengumapist.
  5. kontrollida, kas on arusaadavalt leitavad kõik nõutud arengumapi tööd ja kas on täidetud korrektselt kõik ülesannete nõuded. Samuti teha nimekiri puudustest, mis vajavad parandamist. Siin saab ka kriitilisemalt suhtuda.
  6. Kirjalik retsensioon peaks olema analüüsiv, sisaldama ükshaaval kõikide blogipostituste analüüsi vastavalt nõuetele ning näiteid nende tõestuseks. Võimalusel koos ekraanipiltidega.
  7. Hindamismaatriks hindepunktidega ja sõnaline retsensioon esitada oma arengumappi vähemalt päev enne retsenseeritud arengumapi esitlust.

Retsensiooni esitlemiseks aega kahe retsenseerija peale kokku maksimaalselt 7 minutit.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment