Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
. tund >> | Digihügieeni õpik | . tund >> |
Lõpuprojekt
Õpitulemused
Projekti tegemisel:
- kinnistan õpitut II kooliastme digiohutuse teemasid ja mõisteid.
- oskan koostada õppemängu õpitud teemadele.
Teemad:
- digitehnika,
- internet,
- infosüsteemid ja veebikeskkonnad,
- suhtlemine internetis,
- digivahendite mõju tervisele ja kekkonnale,
- probleemilahendus.
Mõisted: tundides 1-30 õpitud mõisted.
Rühmatöö: ÕPIME MÄNGIDES
- Leia paariline, kellega soovid luua mängu digihügieeni teemal.
- Meenutage õpitud digihügieeni teemasid.
- Valige teema, millest soovite mängu luua.
- Tutvuge mängude loomise keskkondadaega.
- Uurige sealseid mängude näiteid.
- Valige keskkond, milles soovite mängu luua.
- Avage õpetaja poolt antud veebitahvel ja lisage uus silt. Sildi pealkirjaks kirjutage teema. Sildi sisuks kirjutage õppemängu kavand, vahend (lisage ka aadress), millega mängu loote ja mängu loojate nimed.
- Sisenege mängu loomise keskkonda. Valige sobiv mängutüüp ja alustage mängu loomist.
- Tutvustage mängu kaaslastele. Paluge neil loodud mängu mängida. Vajadusel parandage mängu.
- Lisage mängu aadress õpetaja poolt antud veebitahvlile. Sildi pealkirjaks kirjutage teema. Sildi sisuks kirjutage õppemängu loojate nimed ja mängu aadress.
- Kokkuvõte
Arutlege:
* Kuidas rühmatöö õnnestus, mida oli teha lihtne ja põnev?
* Mis valmistas raskusi ja kuidas neist üle saite?
* Mida mängu luues kordasite?
* Mida digihügieeni tundides õppisite ja kuidas seda edaspidi kasutada saate?
Mängude loomise keskkonnad ja juhendid
- LearningApps https://learningapps.org/
- Näited:
- Turvaline veebikäitumine http://learningapps.org/830645 (valikvastused)
- E-ohutus http://learningapps.org/1178107 (grupeerimine)
- Internetiohutus http://LearningApps.org/1290614 (võidusõit)
- Näited:
Juhend https://koolielu.ee/tools/read/149438
- Baamboozle https://www.baamboozle.com/
Juhend https://koolielu.ee/tools/read/507799
Kuldvillaku koostamise keskkonnad
Juhend https://koolielu.ee/tools/read/351423
- Equizshow http://equizshow.com/
Juhend https://koolielu.ee/tools/read/351402
Mängu loomise keskkonna kasutamiseks peab looma kasutajakonto.
. tund >> | Digihügieeni õpik | . tund >> |