Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Automata, Languages and Compilers
ET
Log in

Automata, Languages and Compilers

  • Üldinfo
  • Ajakava
  • Eksami näidised
  • Teemad
    • 1. Soojendus
    • 2. Regulaaravaldised
    • 3. Automaadid
    • 4. Avaldise struktuur
    • 5. Grammatikad ja lekser
    • 6. Käsitsi parsimine
    • 7. ANTLRiga töötamine
    • 8. Interpretaator
    • 9. Kompilaator
    • 10. Edasi!
  • Süvendus
  • GitHub
  • Moodle
  • Zulip
  • Zoom

Huviring

  • Huviringi Zulipi kanal.

1. huviring (11.02)

  1. Kompilaatori ülevaade: Milleks AKT ja huviring.
  2. Meie huvi: programmianalüüs, eriti mitmelõimeliste programmide.
  3. Mäng demonstreerimaks mitmelõimeliste programmide probleeme: The Deadlock Empire.
  4. Võimalus kasutada Kotlinit.

2. huviring (18.02)

  1. Tutvumisõhtu jätkub: Goblinti ja GobPie demo (slaidid).
  2. Regex challenge: 1 ja 2.
  3. Regex Crossword: Beginner 1, Intermediate 3 ja MIT Mystery Hunt 2013.

3. huviring (04.03)

  1. Tutvumisõhtu jätkub: SV-COMP.
  2. Olekumasinad.

4. huviring (11.03)

  1. Püsipunktid.
  2. Model checking: ModelChecker ja ProgModels klassid.

5. huviring (18.03)

  1. Model-based testing
    • GraphWalker.
    • https://github.com/alexandrapollumae/Model-Based-Testing
  2. Tutvumisõhtu jätkub: kõik Teie!

6. huviring (25.03)

  1. Isabelle
  2. Teie küsimused ja soovilood.

7. huviring (01.04)

  1. OCaml: akthuvi2022.
    • Kohapeal aitame opam-i püsti panemisega, aga kodus võiks alustada WSL-i/homebrew-ga.
  2. Grammatika automaadid.

8. huviring (08.04)

  1. OCaml jätkub: Rnd.eval, Imp.eval, Rnd.eval_list, Rnd.eval_set, Imp.eval Map-iga.

9. huviring (22.04)

  1. Abstraktse interpretatsiooni teooria: Jan Midtgaardi slaidid (AIWS'15)
  2. Abstraktse interpretatsiooni implementeerimine OCaml-is.

10. huviring (29.04)

  1. Jätkame abstraktse interpretatsiooni implementeerimist OCaml-is.

11. huviring (06.05)

Ei toimunud.

12. huviring (13.05)

  1. Joachim Raue ettekande video.
  2. 15:30 Q&A sessioon Zoomis.

13. huviring (20.05)

  1. Projektidest.
  2. Invariandid.

14. huviring (27.05)

  1. Verifitseeritud programmeerimise keel Dafny.
  2. InvGenGame.
  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment