Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 13. tund | Sisukord | 15.-16. tund >> |
14. tund. Matemaatika II
Õpitulemused tunni lõpetamisel
Tunni läbimisel:
- koostan Scratchis arvutustehteid küsiva projekti.
Teemad
- Matemaatika
Mõisted
programm, muutuja, juhuslikkus
14. tund. Matemaatika. Arvutamine suvaliste arvudega
VAATA SLAIDE SUUREMALT. Printimiseks laadi alla PDF või PPTX formaa
Ülesanded:
Loo 10 suvalise arvuga genereeritud arvutamisküsimust. Valida teema:
a) Liitmine.
b) Lahutamine.
c) Korrutamine.
d) Astendamine (ruudu või kuubi arvutamine).
e) Mõnel muul teemal.
Mõisted koos seletustega:
programm - arvutile arusaadavate käskude kogum.
muutuja - programmeerija abivahend igasuguste väärtuste meeles pidamiseks ning nendega arvutamiseks programmi töö ajal.
juhuslikkus - sündmuse kordumise mustri ja ennustatavuse puudumine.
Viited:
- Scratch https://scratch.mit.edu/.
<< 13. tund | Sisukord | 15.-16. tund >> |