Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2023/24 sügis
  3. Arvutigraafika (MTAT.03.015)
EN
Logi sisse

Arvutigraafika 2023/24 sügis

  • Main
  • Lectures
  • Practices
  • Projects
  • Exam
  • Results
  • Links

Pingpong Game

Markus Peterson, Silver Liivamägi, Mihkel Kaasik

Description

In this game the player will test its ping-pong skills against a bot who will try to outplay the player. The player will use mouse to control the racket.

Game rules

A match is played best 2 of 3 games. For each game, the first player to reach 11 points wins that game, however a game must be won by at least a two point margin. Each player serves two points in a row and then switch server. However, if a score of 10-10 is reached in any game, then each server serves only one point and then the server is switched.

Final report

The final report is on the kruvi.me website under the info tab, under the tab called "game" is not the final release of the game. You can find it here www.kruvi.me , give it a try. If the website dosen't load just refresh.

Repository link: repository

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused