Korraldustiim
dr. Elena Sügis |
Dr. Elena Sügis on mitmekülse andmeanalüüsi ja õpetamise kogemusega õppejõud TÜ andmeteaduse õppetoolis. Varasemalt on ta töötanud kliiniliste uuringute osakonna äriarendusjuhina ettevõttes Quretec OÜ. Erasektoris ja TÜs ta on arendanud tarkvara ja rakendanud tehisintellekti meetodeid, et vastavalt FAIR andmete standarditele kombineerida bio- ning terviseandmeid. Lisaks töötas Elena tarkvaraarenduse kvaliteedijuhina projektis „Personaalmeditsiini rakendamine Eestis“, kus arendas kvaliteedijuhtimissüsteemi tarkvara meditsiiniliste seadmete loomiseks vastavalt Euroopa regulatsioonidele. Täna on ta peamine fookus viia innovatiivsed tehnoloogiad ning nende rakendamine igapäevasesse ellu. Selle eesmärgi raames on Elena eest vedanud populaarsete “Tehisintellekti algkursus”, "Andmeteaduse võimalused äriettevõttes", "How artificial intelligence can support healthcare" kursuste loomist, kus osales üle 4000 inimese. |
dr. Ardi Tampuu |
Dr. Ardi Tampuu on teadlane ja õppetarkvara insener Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudis. Tema peamine huvi on masinõppe rakendamine erinevates elu- ja teadusvaldkondades, mille hulka kuuluvad genoomika, ökoloogia, ajuteadus, tehisintellekt, isejuhtivad autod, pilditöötlus jne. Hetkel on tema fookus õpetamisel ja isejuhtivate autode tehnoloogia uurimisel. |
Ida Maria Orula |
Ida Maria Orula on TÜ andmeteaduse õppetoolis informaatika doktorant ja nooremteadur. Varasemalt on ta lõpetanud informaatika magistriõppe. Ida Maria on tegelenud andmetel tuginevate lahenduste väljatöötamisega projektis "Personaalmeditsiini rakendamine Eestis". Lisaks on Ida Maria õpetanud TÜs "Programmeerimisest maalähedaselt" ja "Programeerimise alused" MOOC kursuseid. |
Mirjam Paales |
Mirjam Paales on TÜ arvutiteaduse instituudis toetanud ja ise läbi viinud suurte osalejate arvuga Moodle kursusi juba ligi kümme aastat. Hariduselt matemaatika-informaatika õpetaja, tegeleb ta neil päevil informaatika esmakursuslaste õpetamisega ning uurib oma doktoritöös, kuidas kasvab ja kujuneb IT tudengist isejuhtiv õppija. |