Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2018/19 kevad
  3. Objektorienteeritud programmeerimine (Narva Kolledž) (LTAT.NR.003)
EN
Logi sisse

Objektorienteeritud programmeerimine (Narva Kolledž) 2018/19 kevad

  • Home
  • Materials
  • Java Glossary
  • Source Example
  • Cheat sheet (S1-S6)
  • Grading
  • Links
Session 7

Canvas

Coming back to the painting, artists have been painting their masterpieces on the canvas. A canvas is also available in JavaFX - Canvas class.

Here is our black square, but with a canvas:

    public void start(Stage primaryStage) {
        Group root = new Group(); // create a root node
        Canvas canvas = new Canvas(535, 535); // create a canvas
        GraphicsContext gc = canvas.getGraphicsContext2D(); // graphics content
        gc.fillRect(50, 50, 435, 435); // square
        root.getChildren().add(canvas);  // place a canvas on the scene
        Scene scene1 = new Scene(root, 535, 535, Color.SNOW);  // create a scene
        primaryStage.setTitle("Black square");  // set the stage title
        primaryStage.setScene(scene1);  // place the scene on the stage
        primaryStage.show();  // display the stage
    }

Useful link: more examples of working with the canvas can be found here.

Session 7
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused