Projekt
Selles kursuses on võimalik saada kuni 10p projekti realiseerimise eest. Projekti all mõtleme mingit suuremamahulist programmeerimisülesannet, mille teema on teie enda valitud.
Projekt võiks käsitleda mingit inimlikku tegevust: näiteks mängimist, kliendile vastamist, kodumasina kasutamist või muud. Eriti tore aga oleks, kui programm oleks kasulik teie enda erialaste ülesannete lahendamisel või hobidega tegelemisel.
Projektis tuleb kasutada vahendeid, mida meie kursuse põhiosas ei õpetata. Toome välja ka paar huvitavamat teeki, mida võib, aga ei pea kasutama:
- pandas, numpy, matplotlib, sklearn - andmetega töötluse, visualiseerimise ja
- masinõppe jaoks
- pygame - mängude tegemise jaoks
- tkinter, easygui - graafiliste kasutajaliideste jaoks
- wit.ai - kõnetuvastuse jaoks
- face_recognition - näotuvastuse jaoks
- Python-sounddevice - heli lindistamine
- OpenCV - pilditöötlus
Kindlasti pea teema valikul nõu oma praktikumijuhendajaga!
Projekt tuleb teha kahekesi ja on jagatud kolme ossa:
- 8. nädala kodutöö osa - kodutöö osana esitatakse lühikirjeldus oma projekti ideest ja eesmärgist, kuhu tahetakse jõuda esimese etapi lõpuks. Projekti kirjelduse esitavad Moodle'isse mõlemad rühmaliikmed eraldi. Praktikumijuhendja annab tagasisidet esitatud projekti ideedele. Tähtaeg on 25. oktoobri praktikum.
- Alfa versioon - selle etapi lõpuks esitletakse praktikumijuhendajale oma programmi esialgset töötavat versiooni ning räägitakse, millised on edasised plaanid ja edasiarendused. Tähtaeg on 15. novembri praktikum. (5 punkti)
- Beeta versioon - selle etapi lõpuks on eelnevalt paika pandud edasiarendused lõpule viidud ning toimub kogu projekti esitlus. Tähtaeg on 13. detsembri praktikum. (5 punkti)