Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Teeme ise arvutimänge
ET
Log in

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Mida õppisid?

Jälle on möödunud üks tegus ja teadmiste rohke nädal. Lisandunud on palju erinevaid koodilõike, mida saab oma tulevastes mängudes ja programmides ära kasutada. Sellel nädalal õppisid:

  • Pygame kasutama
  • kuidas luua oma mängu akent?
  • kuidas sellesse aknasse joonistada ja lsiada kujundeid?
  • mis asjad on kujundite raamid?
  • kuidas kasutatakse värve Pythonis?
  • tegema kunsti
  • kuidas vabakäe joont teha arvutis?
  • kuidas panna erinevate kujundite asukoht üksteisest sõltuma?
  • kuidas lisada pilte ekraanile?
  • kuidas neid pilte või kujundeid liikuma panna?
  • kuidas uuendatakse ekraani pilti?
  • kuidas objektid panna liikuma mööda kõverjoont?
  • mis asjad on flip() ja blit()?
  • kuidas juhtida objekte ekraanil klaviatuuri abil?
  • mis asi on sündmuste kontrollija ja kuidas seda ära kasutada?
  • kuidas panna objektid liikuma hiire abil?
  • said ülevaate teistest kontrollitavatest sündmustest Pygame's, mida oma programmids ära kasutada
  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment