Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Teeme ise arvutimänge
ET
Log in

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Graafika ja animatsioonid

Sujuvam animatsioon





Eelmise lehekülje näites liikus meie lind jonks-jonks ühest punktist teise. Kes enne näinud on, et linnud nii liiguvad? Sujuvuse saavutamiseks kasutatakse sama meetodit nagu joonte ühendamise korral. Punktide arv, kuhu pilt joonistatakse on palju tihedam. Kuna aga sama protseduuri - joonista ja värvi eelmine pilt üle, tehakse kümneid kui mitte sadu kordi, siis võetakse lisaks kasutusele tsükkel.

Uurime linnu lendamist veelkord, kuid nüüd tsükliga:


Palju huvitavam oleks ju kui lind ei liiguks sirgjooneliselt vaid hoopis mõne kõverjoone järgi.

Paneme oma linnu liikuma sinusoidi mööda, mille me mõned peatükid tagasi koostasime.

Keera lehte....

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment