Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Programmeerimine lastele ja noortele
ET
Log in

Programmeerimine lastele ja noortele

  • PEALEHT
  • TUNNIKAVAD
  • HUVILAAGRID

Tegevused:

1. vähendada kassi suurust suuruseni 3 ning seejärel peida see

2. kui puudutakse koolimaja siis ilmub kass nähtavale (koolimaja saadab teate kassile)

3. Kass liigub ülekäigurajale ja vaatab, kas autosid on tulemas ning seejärel liigub üle tee

4. Kui kass jõuab bussipeatusesse siis saabub ka buss (teade bussile saadetakse koolimaja puudutusega ja buss ootab nii kaua, kuni kass on jõudnud bussipeatusesse

5. Vajutades bussile läheb kass bussi (muutub nähtamatuks) ja buss sõidab edasi kassi koduni (sõidab serva ja seejärel saadab teate järgmise tausta kohta)

6. Teisel tasemel tuleb kass paigutada bussipeatuse juurde ja seejärel peita

7. Teise taseme käivitudes sõidab buss peatusesse ja laseb kassil väljuda (kass ilmub nähtavale)

8. Vajutades kassile liigub kass üle tee oma koju

9. Vajutades bussile sõidab buss edasi

10. Mõelda milline järjekord on eelmise tegevuse jaoks õige, mida peaks kass enne teeületamist tegema

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment