Mänguline Pythoni programmeerimine
Teretulemast tegema esimesi samme Pythoni programmeerimises!
Käesolevas laagris vaatame, kuidas saab arvutil lasta meelde jätta erinevaid väärtusi ning neile nimesi anda. Õpime andma arvutile käske nende väärtuste põhjal valikute tegemiseks. Mõnikord tahame, et arvuti käivitaks teatud käske kuni mingi tingimus on tõene, uurime ka, kuidas seda teha. Laagri jooksul valmib väike mäng, kus tuleb arvutiga võidu võtta kommihunnikust komme 1-3 kaupa ning võitja on see, kes võtab viimase kommi. Lõpuks uurime, mis osadest selline mäng koosneb ning kuidas nendele osadele nimesi anda.
Põnevat avastamisrõõmu!
Juhendajad
- Heleri Melsas – heleri.melsas@gmail.com
- Mari-Liis Kruup – mari-liis.kruup@ut.ee
- Raimond Tunnel – jee7@ut.ee