2. rühmatöö
Rühmatöö põhiline ülesanne on koostöös kaaslasega kinnistada 7. - 10. praktikumi (aga ka eelnevate praktikumide) materjali.
Rühmatööna tuleb teha 2-liikmelistes rühmades programm. Rühmad võivad, aga ei pruugi, olla samad, mis olid 1. rühmatöös. Kõik liikmed peavad olema ühest praktikumirühmast.
Kõik rühmaliikmed saavad lahenduse eest tavaliselt võrdse hinde. Kui rühmaliikmete panus on väga erinev, siis võib hinne olla ka erinev.
Moodle'isse esitamise tähtajaks on 23. aprill 1. mai kell 20.00. Soovitatav oleks aga märksa varem alustada ja esitada.
Programm peab vastama järgmistele tingimustele.
- Programm käsitleb mingit (inimlikku) tegevust, näiteks mängimist, kliendile vastamist vm. Temaatika võib, aga ei pruugi, olla sama, mis 1. rühmatöös.
- Suhtlemine kasutajaga peab olema realiseeritud graafilise kasutajaliidese abil. Programm peab töötlema nii hiire kui ka klaviatuuriga tekitatud sündmusi.
- Programmi akna suurust muutes peab kuvatu mõistlikult muutuma.
- Erinditöötluse abil tagada, et toimuks mõistlik reageerimine (vähemalt mõnedele) kasutaja ekslikele tegevustele (nt. sisestustele).
- Programm peab mingid andmed kirjutama faili ja neid failist ka lugema. Näiteks võib tekitada logifaili ja selle põhjal korraldada käikude tagasivõtmise.
- Programm peab koosnema mitmest klassist (sh. peaklass).
- Programm peaks olema kasutatav ilma eriliste eelteadmisteta. Küsimused peavad vajaliku info andma. Hea oleks, kui programm käivitamisel annab vajaliku üldtutvustava lühiinfo.
- Programm peab olema mõistlikult kommenteeritud.
- Programm peab olema rühmaliikmete endi kirjutatud.
Koos programmiga (ja vajalike lisafailidega) tuleb esitada ka oma rühmatöö kirjeldus, kus peavad olema
- autorite nimed;
- projekti põhjalik kirjeldus, kus on kirjas programmi eesmärk ja selgitus programmi üldisest tööst, vajadusel lühike kasutusjuhis;
- iga klassi kohta eraldi selle eesmärk ja olulisemad meetodid;
- projekti tegemise protsessi kirjeldus (erinevad etapid ja rühmaliikmete osalemine neis);
- iga rühmaliikme panus (sh tehtud klassid/meetodid) ja ajakulu (orienteeruvalt);
- tegemise mured (nt millistest teadmistest/oskustest tundsite projekti tegemisel puudust);
- hinnang oma töö lõpptulemusele (millega saite hästi hakkama ja mis vajab arendamist);
- selgitus ja/või näited, kuidas programmi osi eraldi ja programmi tervikuna testisite ehk kuidas veendusite, et programm töötab korrektselt.