Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Programmeerimine lastele ja noortele
EN
Logi sisse

Programmeerimine lastele ja noortele

  • PEALEHT
  • TUNNIKAVAD
  • HUVILAAGRID

Esimeseks taustaks tuleks valida taust nr 1, seejärel lisada uus lava ning lisada teiseks taustaks taust nr 2. Esimesel taustal on linn koos kooliga, teisel kodu, kuhu tuleks lõpuks jõuda.

Ülekäiguraja joonistamisel on mõistlik kasutada vabakäejoont ning valida kolmanda jämedusega pintsel. Jooni võiks teele joonistada 4-5 ning selliselt, et esimesed jooned on kohe kõnnitee serval. Joonistades tuleb arvestada, et joonte vahed oleksid piisavalt suured, sest vastasel korral paneb programm need automaatselt kokku.

Bussipeatuse märki on kõige lihtsam teha kui esmalt valida ruudu joonistamine ning sellega üks nö ruudukujuline täpp teha, ning seejärel selle ümber joonistada ristkülik ja märgile ka post. Bussipeatus tuleb joonistada ka kodu taustale.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused