Projekt
Projekti all mõtleme mingit veidi suuremat programmeerimisülesannet, mille teema on teie enda valitud. Eriti tore oleks, kui projekti käigus valminud programm oleks kasulik teie erialaste probleemide lahendamisel. Aga võite valida ka teema, mis on seotud isiklike huvide või hobidega jne. See ei tohiks aga olla mõni üldtuntud, veebist leitav programm.
Projekt on individuaalne töö, mis peab vastama järgmistele nõuetele:
- Ülesanne peab olema originaalne - teie enda välja mõeldud.
- Ülesande temaatika peab teile endale huvi pakkuma.
- Lahendus peab olema mõistlikult kommenteeritud.
- Ülesande lahendus peab sisaldama vähemalt ühte enda kirjutatud funktsiooni ja selle rakendamist.
- Ülesande lahenduses peab olema vähemalt üks tingimuslause.
- Ülesande lahenduses peab olema vähemalt üks tsükkel.
- Ülesande lahenduses tuleb failist lugeda või/ja kasutajalt andmeid küsida.
- Ülesande lahenduses tuleb faili kirjutada ja/või ekraanile väljastada.
- Ülesande lahendus peab sisaldama vähemalt ühte järjendit.
Proovige leida selline ülesanne, mille puhul eelnevate nõuete täitmine ei oleks väga kunstlik. Väga erilisel juhul võib mingi lahenduses nõutava asja (õppejõuga kooskõlastatult) asendada.
Projekti esitlus
Valmistage ette oma projekti esitlus (kuni 3-5 minutit), salvestage ekraanivideona ja postitage oma rühma esitluste foorumisse. Soovitatav on kasutada slaide.
Ekraanivideo salvestamise vahendi võite ise valida. Mõnede võimalike vahendite juhendid:
Millest rääkida?
- Tutvustada projekti teemat ja tausta
- Näidata, kuidas programm töötab (käivitada programm ja selgitada selle tööpõhimõtteid)
- Tutvustada programmi koodi
- Rääkida, mida õppisid projekti tehes ja mis oli kõige raskem
Tähtajad
- Projekti sõnalise püstituse tähtaeg on kõikidele rühmadele P 17. märtsil kell 23.59. Laadige üles vaid ülesande püstitus tekstifailina!
- Projekti programmi ja seda tutvustava ekraanivideo tähtaeg on kõikidele rühmadele P 31. märtsil kell 23.59.
Selle kursuse projekti nõuetes ei ole graafilist kasutajaliidest. Kes aga soovib seda proovida, saab näiteks kasutada EasyGUId, mille juhendi leiab 6. nädala materjalidest .