Afraid of the dark
[Link to Itch.io page (with download link)] https://muruw.itch.io/afraid-of-the-dark
Project summary
2D platformer/metroidvania that has some puzzle solving in it.
Goal of the game is to save locals from an evil witch that has cursed them all. Explore the dangerous dungeon where some of the locals have turned against their mates. Collect all the orbs hidden in the dungeon to save the locals from the witch.
Milestone 1
UI Mocks
Ingame UI
List of features
-Fully functional torch that loses value over time and needs to be refilled by colliding with other torches that can be found on the map.
-Character with advanced movement - moving, jumping, wall jumping, dashing
HOW TO WALLJUMP: Jump to the wall and hold the key(A or D depending where your character is facing) and release the key and press space to jump again.
Interactive environvment
-Moving platforms
-Collectibles - collect orbs
-Bushes - set them on fire to mess with enemies
-Pushable objests
-Pressure plates that activate torches
Pictures
Milestone 2
List of features
- Tutorial levels that teach how torches work and how to walljump
- An example level with an enemy, pressure plate and water
- Player can throw their torch and then aquire a new one
- New textures and animations like falling rocks, player movement, moving bushes
- A shrine where you can place the three orbs you need to collect
- Sounds and background music
- Reworked the wall jumping
- Animated the world to make it feel like the player is actually there
- Main menu and ending screen
Pictures
Milestone 3
Peer review - Graviform
In Estonian
Ettepanekud:
1) Mängul võiks olla õpetus, arvasime alguses, et ainult ühtepidi saab pöörata kuni leidsime, et teine nupp oli ka.
2) Surma põhjus võiks olla selgelt arusaadav. Mõndades kohtades ei saa päris täpselt aru, mis surma põhjustas.
3) Ei näe levelit suurelt, ei saa ette mõelda, liiga palju "trial and error"-it. Kaardi tegemine oleks soovitatav.
4) Kui nii palju "trial and error"-it, võiks rohkem checkpointe olla, on frustreeriv kogu aeg algusest alustada, kui lihtsalt ei tea, mida edasi peaks tegema täpselt.
5) Kuna tegelane läheb seina sisse, siis kui spike seina taga saad endiselt surma, üleüldiselt on vaja parandada buge, mis on seotud collisioniga.
6) Kastiga seonduvad pusled on põnevad, teised pusled, mis sisaldavad palju spike'e on frustreerivamad.
7) Jätaks välja sellised pusled, kus vaja õhus keerata mitu korda, et vältida suurtes kogustes okkaid. Pigem teeksime sellest mängust mõnusa n-ö "time-killer"-i, mis ei oleks "fast-paced", vaid rahulik pusle mäng.
8) Taustamuusika aitaks mängu rohkem sisse sulanduda ning teeks selle nauditavamaks. Muusika võiks olla selline rahulik, mida lastakse spa saunades. Selline muusika teeks sellest perfektse "time-killer"-i.
9) Mäng on visuaalselt puhas ning võite katsetada rohkem animatsioonide ja muude efektide lisamist (nt. Motion blur), mis mängu veel kenamaks teeksid.
Üleüldiselt on mäng väga kaasahaarav ja sõltuvust tekitav. Pole ammu saanud nii palju ropendada, mida rohkem mängisime seda rohkem kettasse läksime. Ootame suure huviga mängu lõppversiooni.
Mõned motiveerivad tsitaadid mängimisest:
"Ma vihkan seda mängu" - Marcus
"Pange mängule mute juba palun" - Oliver
"Kui movement ära masterida, siis see on nii satisfying" - Karl
The game is finished - use resolution 1024x768 to play the game :)
List of features
- Tutorials
- Three different levels with 2 sublevels.
- Player can throw their torch and teleport to it
- New enemys that either move, patroll or shoot. (Or a combination of those things)
- Updated gem system
- New sounds
- Reworked moving mechanics
- Polished UI and textures
- Main menu, ending and starting screen