Kolmapäevane kodutöö
Lugemine
Vaat, kus kokkusattumus, ka teised inimesed on bowlingu skoorimist programmeerinud. Loe Robert C. Martini ja Robert S. Kossi selleteemalist paarisprogrammeerimise "logi".
NB! Loe kriitiliselt! Kõike ei maksa siin puhta kullana võtta.
Code Review
Loe ja analüüsi kellegi teise OOPi (või mingit muud) projekti. Seejuures hoia nina hästi lahti järgmiste koodilõhnade osas:
- Duplicate Code (sarnase koodi esinemine mitmes kohas)
- Conditional Complexity (keerulised if-laused)
- Uncommunicative Name (muutuja, klassi või meetodi nimi, mis ei abista lugejat nii hästi, kui võiks)
- Dead Code (kood, mida tegelikult kusagil ei kasutata)
- Too Long Method (meetod, mis üritab liiga palju asju teha)
Kui kood on (mingis kohas) raskesti arusaadav, siis uuri välja mis värk on ja kirjuta kood ümber nii, et järgmisel lugejal oleks kergem. Pane kirja ka märkused tehtud muudatuste kohta.
Leppige ka omavahel kokku ühes väikeses täienduses (puuduva osa realiseerimine, mingi vea parandamine vms), mida sa koodi sisse viid ja realiseeri see.
Homme tuleks teistele tutvustada, kuidas need asjad läksid.