Arvutiteaduse instituut
  1. Kursused
  2. 2013/14 sügis
  3. Arvutigraafika (MTAT.03.015)
EN
Logi sisse

Arvutigraafika 2013/14 sügis

  • Main
  • Lectures
  • Practices
  • Projects
  • Exam
  • Results
  • Links

Procrastinatron Xtreme

Saad Usman Khan, Ilja Kromonov, Meelis Müür

The goal is to create a game in which

  • The player controls a character in a top-down pseudo-isometric perspective
  • The world is presented with a “true line-of-sight”, which is there to enhance other gameplay elements (example of feature in “Nox”)
  • In fact the goal is to make something resembling http://www.youtube.com/watch?v=XVf5U6R10Dk as close as time allows it.

A custom engine is being written for the development of the game, code is available in the following public github repository.

Code: https://github.com/murkaje/CG_Project

Report: https://github.com/murkaje/CG_Project/raw/master/report.pdf

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo